FAQ

Om du har en fråga om ditt paket har vi här sammanställt en lista med vanliga frågor. Vi hoppas att du hittar den användbar! Om inte, är du gärna välkommen att kontakta oss.

Leverans

Den genomsnittliga leveranstiden för våra paket är 8-12 arbetsdagar. Vi är ett företag som bryr sig om miljön och vill bidra till att göra världen till en bättre plats. När vi har uppnått vår minsta beställningskvantitet skickar vi alla beställningar samtidigt. Vi hoppas att ni har förståelse för detta och vill hjälpa oss att göra skillnad.

När din beställning har skickats får du ett spårningsnummer som du kan använda för att följa ditt paket online på vår spårningssida. Kontrollera även din skräppostmapp, eftersom våra e-postmeddelanden ibland kan hamna där. Det kan ta några arbetsdagar innan Track & Trace-systemet aktiveras.

Vi beklagar att detta har hänt... Har du kontrollerat Track & Trace-koden? Det kan hända att paket fastnar i tullen. Vänta gärna ytterligare 3 dagar. Vi ber om ursäkt för besväret, men i 99 % av fallen levereras paketet ändå.

Har du väntat 5 arbetsdagar plus ytterligare 3 dagar? Kontakta oss då så hittar vi en lösning tillsammans.

Beställning

Vi förstår att planer kan ändras. Om du behöver avbryta eller ändra din beställning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Vi kommer att göra vårt bästa för att uppfylla din begäran, men vänligen notera att vi inte kan garantera några ändringar efter att din beställning har behandlats.

Returer

Vi vill att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Om du av någon anledning inte är nöjd med din beställning, vänligen kontakta oss inom 60 dagar efter att du mottagit din beställning för att ordna en återbetalning eller byte.

Betalningsalternativ

Du kan betala säkert med Klarna, PayPal och kredit/debitkort hos oss.

Andra frågor

Du kan kontakta vår kundtjänst via e-post. Du når oss på kundservice@trendiosverige.se. Du hittar också våra kontaktuppgifter i kontaktformuläret på vår webbplats. De flesta frågor har redan besvarats här, så du behöver inte kontakta oss! Om du inte hittar svaret på din fråga kan du självklart alltid kontakta oss.

Kundtjänstens öppettider:
Måndag - fredag: 09:00 - 17:00
Lördag: Stängt
Söndag: Stängt

Vi strävar efter att svara på din e-post inom 24 timmar.